امروز : پنج شنبه, 4 تیر , 1405
- مشارکت ۵۰ هزار نفری مردم آذربایجان شرقی در پویش کاشی حرم سیدالشهدا(ع)
- پزشکیان: عدالت در سلامت و رسیدگی به اقشار آسیبپذیر محور تحول نظام بهداشت است
- عارف: نگاه قیم مآبانه به مردم و اهل فرهنگ کنار گذاشته شود
- تدوین بسته جامع ریسکها و چالشها برای ارائه به رئیس جمهور
- گزارش از نوزایی کریدورهای شرقی در سایه تحولات ژئوپلیتیک منطقه
- صادرات ۳۳۴ میلیون دلاری از گمرکات آذربایجان شرقی
- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی: حفظ گاو بومی سرابی صیانت از یک گنجینه ژنتیکی برای امنیت غذایی کشور است
- نقشآفرینی آذربایجان شرقی در نجات تجارت ایران و ترکیه از فشار «کوتا»
- مدارس مرموز اسرائیلی در ایران
- فوتبال و سیاست، از مهاجران تا جنگ فرهنگی در آمریکا
- صنعت فولاد بناب نیازمند حمایت جدی دولت است/ تولید ۲۰ درصد از محصولات فولادی کشور
- تحقق بهرهوری اقتصادی با احیای موقوفات آذربایجانشرقی
- فرماندار مراغه : پسرفت در حوزههای فرهنگی و اجتماعی مراغه مشهود است
- تأمین و توزیع ۹۵۶ تن کالای اساسی ویژه ماههای محرم و صفر در آذربایجان شرقی
- قضاوتهای عجولانه درباره توافق/ نه خوشبینی سادهانگارانه، نه بدبینی فلجکننده
- سه مطالبه استاندار آذربایجان شرقی از فولاد مبارکه: امکان فروش اعتباری از طریق LC با هدف حمایت از نقدینگی
- اقتصاد ایران به سرمایه نیاز دارد، نه نقدینگی/ بازسازی، سکوی اصلاحات اقتصادی
- حماسه ایرانیها در لسآنجلس، فریاد «ایران» در آمریکا
- اینفانتینو خطاب به ملیپوشان ایران: پیام بزرگی به دنیا دادید/ شما در حال نوشتن تاریخ هستید
- اتحادیه اروپا ادله کافی برای تعلیق توافق تجاری با رژیم صهیونیستی را در اختیار دارد
- چگونه تولید داخلی، سد راه فروپاشی اقتصاد ایران در جنگ شد
- تساوی تماشایی ایران و نیوزیلند؛ معادلات گروه پیچیده شد
- آذربایجانغربی الگوی موفق دیپلماسی استانی است
- سهم ۹۶.۵ درصدی مالیات از درآمدهای آذربایجان شرقی
- تدوین نخستین طرح هادی «علیشاه» با رویکرد شهرسازی نوین
- در آخرین تمرین پیش از سفر به لسانجلس؛ ملیپوشان به اسم «ایران» همقسم شدند
- آقا جواد فقط خودت بغض کردی!
- درتنمایی تیمهای آسیایی در جامجهانی ۲۰۲۶، برتری غافلگیرانه استرالیا مقابل ترکیه
- آغاز به کار نخستین مرکز شورای سازش کشور در آذربایجان شرقی
- استاندار آذربایجانغربی : هیاتهای مذهبی باید تقویت شوند
خانه روزنامهنگاران، خانهای برای اصحاب رسانه با سلایق مختلف

بهار وطن / خانه روزنامهنگاران شهر با حضور شهردار، برخی مدیران شهر تهران و خبرنگاران افتتاح و بهرهبرداری شد.
این خانه یک سالی تحت مرمت و بازسازی قرار داشت و درب آن از امروز به روی روزنامهنگاران، خبرنگاران و اهالی رسانه باز شد.
خانه روزنامه نگاران در منطقه ۷ تهران واقع شده که از قدمت فرهنگی و تاریخی برخوردار است و البته که دسترسی مناسبی به سایر مناطق اصلی پایتخت دارد.
قرار است این خانه محفلی صمیمی و پاتوقی برای خبرنگاران، روزنامه نگاران، اهالی رسانه و فرهنگ باشد تا ضمن کار خبری بتوانند با همفکری و هم اندیشی معضلات و مشکلات پایتخت را رصد و حل مشکلات را پیگیری کنند.
«خانه روزنامهنگاران» متعلق به اصحاب رسانه با سلایق مختلف است
سخنگوی شهرداری تهران در این مراسم گفت: این خانه متعلق به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، مستندسازان و اهالی رسانه با سلایق و نظرات مختلف است.

عبدالمطهر محمدخانی در آیین افتتاح خانه روزنامهنگاران شهر اظهار کرد: قطعا ساخت، تکمیل و تجهیز این مکان بدون کمک اهالی رسانه محقق نمیشد تا این خانه، محفل و پاتوقی برای اهالی رسانه پایتخت باشد.
سرپرست خانهروزنامه نگاران شهر نیز در این آیین گفت: نبود محفلی برای روزنامه گاران سالها از دغدغه های اهالی رسانه بود که با وجود تلاشها این مهم محقق نشد در حالیکه خانه سینما، هنرمندان و موسیقی در سطح شهر داشتیم اما اهالی رسانه از این فضا محروم بودند.
مهدی عرفاتی تاکید کرد: در این خانه برگزاری برنامهها و دورههای آموزشی با حضور اساتید رسانه پیش بینی شده و از طرفی کافهای در بام خانه برای برپایی گعده اهالی رسانه راهاندازی شده است.
وی با بیان اینکه محیط خوبی برای برگزاری رویدادهای رسانهای در این مکان فراهم شده است، از برپایی گالری تصاویر در خانه روزنامهنگاران نیز خبر داد.
عرفاتی با بیان اینکه در این خانه به روی تمام اصحاب رسانه با نظرات و سلایق مختلف باز است، اظهار امیدواری کرد تا این گعدهها به شرایطی ختم شود که فضای بهتری را برای همفکری و تعامل میان اهالی رسانهها شاهد باشیم.
سیداحمد علوی رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران پیش از این در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفته بود: افتتاح این مجموعه بدلیل عدم تکمیل تجهیزات داخلی به تعویق افتاده بود که با اهتمام رییس شورای شهر تهران و تزریق بودجه لازم به سرانجام رسید.
وی با تاکید بر اینکه ملک خانه روزنامه نگاران میراثی است، ادامه داد: مبلغ ۲ میلیارد تومان بودجه برای خرید تجهیزات در شورای اسلامی شهر تهران تصویب و به این مجموعه اختصاص گرفت.

علوی با بیان اینکه خانه روزنامهنگاران دارای کاربری اداری و نیز موزه است، تاکید کرد: بخشی از خانه روزنامهنگاران هم همچون خانه بلدیه به بخش موزه شهرداری اختصاص مییابد.
همچنین قرار است مدیریت این مجموعه بصورت هیات امنایی اداره شود.


پایتخت , خانه روزنامه نگاران , خبرنگار , دکتر زاکانی , روزنامهنگار , زاکانی , زسانه , سخنگوی شهردار , شهردار تهران , محمدخانی , مطبوعات
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
