Saturday, 27 June , 2026
امروز : شنبه, 6 تیر , 1405
منتخب »
برچسب : دانشگاه علوم پزشکی،

معاون بهداشت وزارت بهداشت: فرصت بی‌سابقه استفاده از گوشی‌های همراه برای ارتقای سواد سلامت و تقویت خودمراقبتی

بهار وطن نیوز، معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه امروز تلفن‌های هوشمند به ابزاری در دسترس عموم مردم تبدیل شده‌اند و حتی تعداد آن‌ها از جمعیت کشور فراتر رفته است...

18 دی 1404